رزرو!!!

رزرو!!!

رزرو!!!

رزرو!!!

خالیییییییییی

خالیییییی خالییییییییییی مثل مغز فلانییییییی

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://webloag-nadaram.com

سلام
نمیدونم کی هستی و چجوری این آدرس رو واسه وبلاگت انتخاب کردی اما بطور اتفاقی من هم با همین آدرس یک سال وبلاگنویسی کردم ! از وقتی وبلاگمو حذف کردم و شما به سرعت چمدوناتو آوردی توی این خونه ، خیلیا ازم پرسیدن که آیا میدونم کی داره از این آدرس استفاده میکنه یا نه !؟ خب جواب من هم مشخص بود "نه نمیشناسمش اما دهنش سرویس. حالا که آدرسو برداشته خب چرا نمینویسه لامصب"

ببین نیومدم کولی بازی که اینجا مال من بوده و باید بری و ..... ! اومدم بگم که اگه فرصتی داری و دوست داری بنویس. حداقل چندخطی. شاید بگی به تو ربطی نداره ، نمیخوام بنویسم اما حداقل حرمت این دوهزارتا بازدید رو نگه دار و چندکلومی تراوش کن !

یه چیز دیگه ، اگه منظورت از "فلانی" من بودم (آیکون آدمی که به خودش گرفته) که خب مغز من خالی ، شما دیگه چرا؟ شما بنویس تا شاید ما هم از فیوضات منبرتون مستفیض شدیم !

نکته ی آخر هم در مورد توضیحات پایین عکس ، کیانوش جان ، از لحن قاطعی که داشتی خوشم نیومد. همه ی دنیا رو به یه چوب زدی ! شاید یه نفر اینجوری نباشه ( آیکون اون یه نفر من نیستم) . بهتره سریع قضاوت نکنی کیانوش. امیدوارم این کامنت رو تایید کنی اگر شما وقت میذاری و یه نفر رو کشف میکنی و بدی و خوبیش رو از درونش میکشی بیرون ، البته !

سلام
منم نمیدونم دقیقا کی هستم و واسه چی این کارو کردم
در مورد پیشینه ی بلاگت هم چیزی نمیدونستم
اگه بلاگتو میخوای کامنت بذار که میخوای
منم بیخیال میشک،دوست ندارم جای کس دیگرو بگیرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد